Brordikt

Vi sitter just nu på jobbet och är väldigt tröttna och slitna efter gårdagen. Vi fick också precis igång acn så nu kanske man kan börja bli en människa igen.

det enda jag har att berätta idag är att jag fick livets dikt av evelina hon döpte den till brordikt eftersom att hon och jag är som systrar men vi e så coola så istället är vi bröder.


Brordikt

Erica är en liten spillevink, som aldrig använt mopp och hink.
När vi kallar henne för stickan, vill hon skjuta oss med pickan.
Och när vi vägrar att ge upp, så skriker hon alltid som en tupp.
Hon vill inte acceptera sin identitet, så nu gör hon allt för att bli fet.
Mc donald's varje dag, men det går ändå inte bra.
Hon trycker i sig kex, samtidigt som hon skriker: väx rumpa väx!
Kanske borde vi ge henne lite av våra, men det kommer ju det svåra.
Vi vill inte skära i våra kroppar, vi tvingar henne istället att köpa blommiga toppar.
Hon trodde aldrig hon skulle bära något sådant, och drog alla tjejer över en kant.
Det tog ungefär en vecka, och nu ser hon ut som en fin snäcka.
Hon var fin innan med, men jämfört med nu såg hon ut som en smed.
Om hon hade sagt jopp, skulle jag gifta mig även om hon inte har en snopp.
 Det enda jag måste är att hon gör slut, med sin pojkvän lille knut.
Hon är så stilig här, så att när hon kommer hem kanske till och med brorkarl blir kär.
Hennes lök kan säga skrutt, men undrar om hans snopp är en plutt.
Då blir stickan inte glad, och då måste jag med henne ta ett bad.
New york är en bög, varje dag är han hög, han trodde åt stickan han dög.
Där sa jag stopp, han beter sig som en stropp, när jag kommer till örebro får han se opp!
Jag ska sparka hans lem, så att han inte kan gå hem, med någon äcklig tjej, och stoppa snoppen i hennes grej.
Här inne är det så hett, jag gissar att det snart kommer börja lukta svett.
Jacqe bokar fullt med kunder, jag undrar om de alla är bönder?
Hon är brun och fin, jag sitter och stirrar på er med ett flin.
Snart blir vi alla feta, vad ska du då få heta?
Jag tror jag ska döpa dig till missboll, det passar någon utan matkontroll.
Jag tycker om dig stickan, snälla skjut mig inte med pickan!






för det första så började hon och jaq kalla mig för stickan när dom kom hit för dom tyckte jag hade tännsticksben, nu är jag missboll istället haha. Dessutom försöker hon och jack sparrow göra om mig till tjej så jag börjar köpa blommiga saker. New york kan nog vissa av er lista ut vem det är. men för tung e hon livets tjej vad skulle jag göra utan henne? min syster min brooor. love u baby! nu har hon dessutom gjort nudlar till mig måste gå :D  

Kommentarer
Postat av: Tessan

Aa riktigt bra dikt har hon knåpat ihop=) Du får göra en tillbaka till henne...du är ju grym på det!!



Guu va jag skrattade när du ringde igår...vilket sammanträffade att vi båda såg två av dom roligaste klippen samma helg hahaha! Du är bäst hjärtat. Du och jag som skrattar ihop, kan det bli bättre :P



Hoppas din dag är bra!! Älskar Dig!!

Massa pussar o kramar!!

2009-06-21 @ 11:58:28
Postat av: Matilda

Hej! Vad roligt! :D Längtar! Idag är det bara en vecka och en dag innan vi åker. Börjar blir lite nervös :D Har ni förresten kommit på något ni saknar som ni vill att vi ska ta med? :)

kram

2009-06-21 @ 17:06:03
URL: http://alltommatilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skulle bröder vara mera värda än SYSTRAR skärp er tjejer!!!

2009-06-22 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0