yes nu har vi internet

yes nu har vi internet hemma, fast iofs så funkar det ju bara i evelinas och jacolens rum som är det enda rummet utan ac, det rinner svett längs hela kroppen men det skiter jag i! Jag vet att ni vill ha bilder och tro mig ni ska få bilder på allt i huset ska bara orka springa och ta kort och sen lägga in dom. Imorgon ska alla dra till stranden förutom jag och paula för vi pallar fan inte, vi ligger vid poolen här imorgon istället och då när dom andra e borta kan ja passa på att fota lite och lägga upp här på bloggen.

Asså jag vet inte vad jag ska skriva förutom att det är så underbart, finns tusen saker jag skulle vilja berätta men man vet inte vart man ska börja. känns som att jag bara skriver att allt är bra men det är ju livet här borta!

Igår satt jag evelina, frida och jacolen vid poolen som vanligt på kvällarna dricker lite cola och sitter och snackar, då kom det värsta psykaraben och började snacka med oss sen fick jag be han gå på arabiska då blev han helt tokig för att jag kunde arabiska. jag ville typ dränka han i poolen sen ge han en fet kick så han försvann, han var faktiskt obehaglig för han kasta fram en spritflaska och sa "make happy" ba öh? okej man blir lycklig av sprit eller? En del tjejer här är värsta party brudarna och vill ha med mig ut, men jag är ju fan på rehab här haha så mycket jag festade innan jag drog är inte mänskligt så jag vilar upp mig nu  =)

Dessutom så kommer min kropp nog inte må bra, jag har levt på baguetter och chips och cola. Men seriöst okej vi bor i ett palats men våran spis har dom inte fixat så vi kan inte laga mat, och våran tvättmaskin är trasig. Dom har lovat att laga det tills imorgon har dom inte det blir jag fan sur! måste tvätta lite handdukar.

Dessutom är skräpmaten här sjukt billig, dom har kfc, mc donald's, pizza hut och burger king ÖVERALLT! man kan även beställa hem allt när man vill, så förmodligen rullar jag hem.

Jag trivs som sagt skit bra och allt är bra, men jag längtar faktiskt redan hem. Längtar hem till min fantastiska tempur säng, mina svenska tv-kanaler och min underbara familj. Men det är bara att bita ihop, jag hoppas jag kommer stå ut länge för detta land är livet.

Nej seriöst jag måste verkligen gå ut härifrån detta rum nu det rinner svett över hela mig, jag sitter på 3e våningen nu rummet utan ac weeeei. jag ska nog springa ner till mitt och fridas rum som ligger längst ner med fetaste acn, nästan så man fryser, men det är skönt. hoppas ni har det bra i piss sverige =) PUSS PÅ ER!


som sagt snälla kommentera så ja har koll på vilka som läser så jag kan uppdatera er alla =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fet med yta sluta gnäll över värmen du har ju ac för fasen och pool va fan har vi gustavsvik med plast palmer och skit! I svartån simmar de ju för fan pingviner och sälar så sommarn har gjort av brott! Så Erica du har de nog jävligt skönt där du är och jag ger mej fasen på att du slipper långkalsonger! Och du den jävla araben som kom med spritflaska säg till den jäkla snubben att må 100 kameler skita i hans trädgård annars tar jag första bästa plan ner och startar en ny mellanösterskris ASG Du min lilla (stora) tös ha de bäst och jag tänker på dej varje dag ! Puss ifrån din one and only Pappa

2009-05-11 @ 23:00:46
Postat av: Misan

haha, va han måste ha blivit förvånad när du kunde snacka arabiska =) Hoppas han inte kommer tillbaka nu då.

hehe, rehab =) Men det är nog bra att du tar det lite lugnt ett tag. Särskilt om du inte äter så bra. Du får ligga på dem lite om spisen, så ni kan laga ordentlig mat. O tvätta måste ni ju kunna göra också. Huset låter himla bra. Men stackars tjejer utan ac på rummet...

Va härligt att ligga vid poolen imorrn! Men nån dag måste du ta dig till stranden oxå. Det är ju så härligt att bada i havet =)

Inte så konstigt att du längtar hem, det gör man i början. O sen med iofs, men när man vant sig så blir det lättare.

Ha det så bra nu o ta hand om dig!

Massor med pussar o kramar

2009-05-11 @ 23:02:38
Postat av: Sandra

Skönt att höra att du trivs så bra! Din arabiska kommer säkert vara till stor nytta i många situationer. Längtar efter att få läsa mer och se bilder. Stor kram på dig!

2009-05-11 @ 23:04:01
Postat av: ttindra

men åååh. jag vill oxå iväg. fyfan va skönt det verkar.. ta hand om dig och skynda med bilderna :) kram

2009-05-11 @ 23:39:03
Postat av: Tessan

Heeej min underbara lillasyster!!



Va glad jag blir att du hunnit skriva massa inlägg redan...sitter o läser allt i detalj o dig framför mig vad du pysslar med. Och du...akta så det inte blir vattenskador på datorn nu;) Så ta med en liten handduk till händerna vettja;)

Skönt att du o frida har ac, men stackars dom andra tjejerna.

Du behöver inte fixa nått med din bloggsida, alla är så glada att kunna följa med hur du har det=)

Längtar tills jag jag får se kort på dig mitt hjärta och hur ni bor=)

Hoppas inte äckel araben kommer tillbaka!! Annars får du säga: tööst!! Nu har jag betalt min dubai resa så nu är du tööst!!hihi=)

Älskar dig massa massa!! Ha det bäst nu o ta hand om dig!!

Pussar, kramar och kärlek i tusen!!

2009-05-12 @ 13:27:30
Postat av: Anonym

vill seee bilder :D

2009-05-12 @ 13:57:26
Postat av: Seb och Bosse

Seb: Se upp för Babuschka araber som den där saten! aja allt låter ju nå så grymt härligt =)



Morfar: Va rädd om dig och se upp för kroknäbbera!



Kramar och pussar från oss i Sverige till dig, alla hälsar! =)

2009-05-12 @ 16:17:29
Postat av: erica

pappa chilla den dar araben satter jag pa plats. det ar klart han blir chockad nar varldens minsta lilla blondin med radjurs stora bla ogon sager at han att lamna oss ifred pa arabiska, han blev ju helt till sig haha. Morfar jag ser verkligen upp for kroknabbera och sebastaian det e grymt kom hit o halsa pa mig hihi. allihoppa stora pussar och kramar till er jag alskar er alla!

2009-05-12 @ 16:23:43
Postat av: måna



Höna..

Nog hinner du göra det vill, ska du se...du ska ju vara där en tid. Skönt att höra, att du trivs, iaf. Hittat några goda vänner o så...kul med araben! Antar han blev paff :D d händer säkert fler ggr oxå!

Rehab, haha...jaa,ofrivillig.. hmm...systembolag...hmm??!! Yttnyttja araben!

Tänker på dig, gullet!

2009-05-12 @ 17:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0