this is how we do it

ja mina kära läsare ska jag nu läcka den häftigaste informationen någonsin, jag ska komma hem! biljetten bokas imorgon men fortfarande är ja ovetande om när jag ska åka. Anledningen till att jag åker hem är för att jag inte har nått eget boende och känner inte direkt för att kriga mig till ett på bara 2 veckor samtidigt som jag behöver fixa visum osv.. men gråt inte, jag ska åka tillbaka.. får se Sverige som en semester så länge.. för hit ska jag sen o bo här för detta är livet, så morfar var inte ledsen att du inte hann hälsa på! du får komma sen när jag har min egen lägenhet så ska vi ha super kul =) så får du komma också när det inte är alldeles för varmt (vilket det aaaabsolut är nu)

Idag var jag jaq och eve vid havet och badade, jag trodde inte det var sanning när jag gick i havet.. tänk er att det är 50 grader i luften så man dör av värmeslag, så vill man svalka sig lite i havet, men havet är varmare?? Ni tror mig kanske inte men det var sjuuukt varmt, har aldrig badat i ett sånt varmt hav, det var som att du hade tappat upp ett varmt badkar och skulle hoppa i, usch. Sen dess har vi bara suttit hemma i huset sovit, kollat på tv och suttit vid datorerna.

Nått tråkigt har jag och berätta också, min påse som jag glömde i det förra huset har försvunnit? vad fanns i den magiska påsen då? JO all min medicin och min kamera! Jätte roligt, så vi har letat i hela huset den är borta och två personer har åkt hem så det är någon utav dom som har snott eller råkat få med sig den hem, men jag kan säga såhär att JAG ska ha tillbaka min kamera och mitt minneskort för där finns ALLA bilder och jag har inte lagt över dom någonstans heller.. usch jag blir fett ledsen när jag tänker på det och förbannad vem gör så? Jag ska ha min kamera om jag så ska behöva bomba sönder hela sverige tills jag får den!

Imorgon ska vi alla fall åka till Deira, där ska jaq och eve boka om sin biljett men jag ska köpa min via internet. Sen ska vi gå runt lite där och jag vill gå till guldmarknaden och köpa ett halsband med mitt namn på arabiska. Hoppas jag hittar det.

Nu ska jag nog ta och dricka lite mer cola och dra mig mot soffan och sätta på en film och mysa lite med mig själv, jag saknar er allihoppa och det känns så otroligt skönt att få komma hem till alla jag älskar!

Nu får ni lite bilder från stranden idag också :)



jag och eve försöker göra ett hopp, hon lyckades men vad gör jag?



mamma jag vet att jag inte sträcker på ryggen, sorry!



mina mario gubbar



jag har suttit där med min stora rumpa så blev det sånna där avtryck


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem min älskling och nu ska du nog få sträcka på ryggen (hihi). Jag älskar dig Habibi

2009-07-09 @ 13:48:08
Postat av: s

Hoppas du hittar grejjerna, skulle verkligen vara tråkigt om de försvann.. Synd att det aldrig löste sig med boende, men det är bara åka hem och fixa det härifrån och åka tillbaka igen.

Eller hur? ;)



2009-07-09 @ 17:16:26
Postat av: Tessan

Wieeeeee:D

Gu va glad jag blir!!!!

Ha det så jättekul ikväll hjärtat=)

Matilda är ensam kvar i huset, dom andra har åkt hem=( Vet inte om ni träffas o så men hör av dig till henne annars=)

Älskar Dig!!!

Ha det bäst nu o njut!!

Puss puss o massa kramar!!

2009-07-10 @ 11:49:55
Postat av: Charlotte

Hej Erica!



Istället för att beskylla mig och Sofie, så kan du nog istället tacka oss & Matilda som plockade ihop alla dina saker som du själv glömt varav dina hörlurar och astma medicin endast för din skull, vilket vi lade tillsammans i en påse i städrummet.



Blir både jäkligt ledsen och besviken när du själv inte ens kan hålla koll på dina egna saker och inte nog med det sen beskyller andra personer som är snälla nog att samla ihop allting åt dig. Varav vi sedan både haft Jaleh i lägenheten två gånger då vi inte varit där och en inhyrd städerska. Har inget otalt med dig sen tidigare, därför jag blir jävligt besviken. Vad ska jag med dina dubai bilder till och varför i hela fridens namn ska vi ha din kamera till? Sälja den på tradera för ett par hundralappar? Herregud.

Var bara tvungen att säga mitt, hoppas det löser sig med resan hem!

2009-07-10 @ 18:19:53
Postat av: Mia

Va roligt att du kommer hem!!!

Trisst med din kamera o det, men har du kollat strädrummet då, som Charlotte sa de hade ställt allt i?

Säg till vilket datum du kommer hem sen.

Puss puss

Ps, vilka fina bilder =)

2009-07-11 @ 14:49:21
Postat av: måna

...ok, så nu är d bestämt!

Visst,höna,du är ju efterlängtad!!..o landet ligger ju kvar!

Vad tråkigt med kameran o det.....hoppas d kommer tillrätta!

Pratade nyss med Jonny, och hörde att du kommer om 12-14 dagar..välkommen!

Svensk sommar är inte fel..det heller.

kramar från mig

2009-07-11 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0