Sorgens dag

Idag var det sorgens dag for lille tensta, idag brast det verkligen sonder for mig, jag har gratis sa sjukt mycket idag sa det ar helt sanslost. Men nu kanner jag mig faktiskt glad, sa var inte oroliga! Det vara bara hemlangtan som spande till i kroppen. Plus att jag tror jag hade lite somnbrist, kan beratta varfor.

Nu sitter jag pa jobbet och fryser for acn ar sa sjukt kall, ska bli skont o ga ut sa man far lite varme, istallet for att ga in nar man fryser sa gar man ut haha.

Igar sa fick vi flipp efter jobbet och bestamde oss for att ga ut en svang, sa vi drog till ett stalle som heter zinc och traffade en skon snubbe fran usa som sa att han aldrig dansade, efter 20 minuter i baren stog han till slut och shakade sonder sig sjalva pa mitt ben, haha wtf? Sen sa var vi dar och dansa o hade kul bara tog det lugnt sa traffade ja min lovely shooortey! han e for tung, en kille harifran som e lika lang som mig haha vi har for kul tillsammans. Sa vi hangde som tva sma piff och puff tillslut.

Det sjukaste av allt ar att jag har varit ute har cirka 3 kvallar och igar var droppen, varenda gang jag varit ute kommer det folk och fragar om jag e libanes, halla? jag har storsta svenne ansiktet juuu! Men igar iaf sa var det for mycket!
Det kom fram 5 olika killar och sa Heej du ar fran libanon eller hur? Jag ser det pa dina ogon och din mun? hahah vafna e det fragan om? Sa jag spelar bara med och sager JA JA ja e libanes haha!

Nu ska jag hem och sova iaf, PUSS OCH KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Hihi kan man så bra libanesarabiska som du så är det väl smällar man får ta att se ut som en arab. Har nu kollat på ambassadens hemsida och man behöver inte åka ut ur landet för att få förlängt arbetstillstånd utam det är arbetsgivaren som ordnar med papper bara. Så det så! Annars ska dom få med mej och göra och det kan du ju berätta för din chef att det är det inte många som har överlevt.

Kul att höra att du roar dig, fortsätt med det. You only live once! Tusen miljoner pussar o kramar från din Mamma

2009-05-26 @ 08:50:15
Postat av: måna

....hej hjärtat,

fattar du nu, hur JAG såg på dig med SVART hår!!!

Trodde ju, du var libanes..:D

Gråta lite/mycket...är nyttigt...det får man. Det bästa med d..är att d brukar kännas så mycket bättre efteråt!

...snälla Erkaperka..gör som din mor säger..för Guds skull!...hahaha

Just d...du lever bara en gång!!

Tusen MILJARDER pussar o kramar från

din x:a mamma

2009-05-26 @ 19:19:21
Postat av: Anonym

....hej hjärtat,

fattar du nu, hur JAG såg på dig med SVART hår!!!

Trodde ju, du var libanes..:D

Gråta lite/mycket...är nyttigt...det får man. Det bästa med d..är att d brukar kännas så mycket bättre efteråt!

...snälla Erkaperka..gör som din mor säger..för Guds skull!...hahaha

Just d...du lever bara en gång!!

Tusen MILJARDER pussar o kramar från

din x:a mamma

2009-05-26 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0