om jag skulle va en av snövits dvärgar skulle jag vara trötter, garanterat!

jaha kul att man bor i ett underbart land med värme, kul att man har egen pool. Men kul att man går upp? haha jag vaknade klockan 2 idag också, tydligen har alla tjejer varit inne och försökt väcka mig men ja har bara lackat. Känns inte allt för kul o vakna sen behöva gå direkt till jobbet vilket jag kommer behöva göra nu. Seriöst så ska jag tvinga upp mig imorgon klockan 9, går jag inte upp då blir jag fan skit sur!

Det värsta var ändå inatt när jag och jacolen (hon heter jacqueline eller hur man stavar men jag orkar inte skriva det) haha. Hon och jag satt iaf uppe i hennes och evelinas rum sen så skulle vi gå ner och röka. Då springer vi ner till 2a våningen där köket ligger och då träffade vi på det vi absolut verkligen inte ville se i detta hus. VÄRLDENS STÖRSTA KACKERLACKA! fyfaaaaaaaaan vad vidrig den var. Jag ska kriga hit arabiska anticimex för jag tänker fan inte bo i ett hus med kackerlackor, jag skojar inte om jag säger att den var 10cm lång!!!!!!! usch. Det var ingen härlig upplevelese.


Nu ska jag iaf gå ner och göra mig iordning lite så att vi kan dra till jobbet, snubben som kör oss till jobbet är för övrigt hjärndöd, han ska komma halv men kommer alltid kvart över och står och tutar som en idiot och skriker jalla jalla!


jag skriver mer sen på jobbet kanske =) PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hahaha gu va rolig du är sötnos!...."snubben som kör oss till jobbet är för övrigt hjärndöd" haha=)

Usch o fy för kackerlackan...uhhh! Se till att fixa dit anticimex o att ni får sån där bra spay som vi hade på mallorca;) då ska dom nog inte vilja komma tillbaka!

Ha det bäst idag och du får gärna skicka lite värme till mig så kan jag hjälpa dig att få bort lite av det för varma hihi.

Love you!!

Tusen pussar o kramar!!

2009-05-13 @ 14:59:49
Postat av: måna

...usch..dessa vidriga djur! 10 cm!!

Tur den inte låg i en importerade fruktlåda.(hos oss):P

går att få fixat...:)tur d!

fånga en geckoödla och ha som "husdjur"...om d finns.??....de gör underverk

kramar från mig



2009-05-13 @ 23:32:12
Postat av: annapanna

yo törnrosa, dags att sluta sova sig igenom livet snart lr ;)risken finns att du annars missar din drömprins som i den här sagan måste vara den hjärndöde chaffisen, haha... :) jalla jalla... p&k

2009-05-14 @ 10:46:14
Postat av: Misan

haha, jalla jalla

Fy tusan va äckligt med kackelackor!!! Hua!! Hoppas de har nåt arabiskt anticimex...

Det gör väl inget om du sover lite nu. Du behöver ta igen dig after allt festande i Sverige. Men bara några dagar till, sen får du allt ta o gå upp i tid =)

Tack för smset min gullunge!

Ha det bra!!

PUSS PUSS

2009-05-14 @ 19:59:15
Postat av: Josefine

Hej Erica Kusinen här ;D Är jätteglad för din skull. Men sov inte bort dagarna som vanligt. Se till att få färg!!!! Älskar dig ring någon dag :)

2009-05-14 @ 22:28:43
Postat av: BIRGITTA

HEJ. ja nu får du leva i ordenlig värme. men ät salt tabletter. vet av egen erfarenhet efter 5 år i saudi.och araberna får man nonchalera. det är ju ett artabland och mannen är the king.men det är fantastiskt med all denna rikedom och dessa guldgator wow.sen är kvällarna kanonfina särskilt när det är månsken rena middel east. och slappa vid poolen är inte fel.kackerlackorna får man ta med i priset men man vänjer sig.gå inte barfota och trampa inte ihjäl dem för de har ungarna under magen som kläcks och springer över hela golvet häll kokhett vtn på dem. var är det du jobbar med där. detta blir en upplevelse du aldrig glömmer.sköt om dig och lycka till. kramar gittan

2009-05-14 @ 22:51:47
Postat av: Farsan

Tjaa ba gästarbetare Erica skickar en haggel bössa med tillhörand patroner så kan ni knäppa några kackelackor eller använd radar som jag oxå skickar med ! och du sova de gör man på nätterna men som sagt jag vet ju att du e en nattuggla. Men håll dej i skinet och bränn dej inte i solen ! Puss Pappa

2009-05-17 @ 18:51:28
Postat av: Mamsingen

Min Lillan ensam ute i stora världen. Kackerlackor skrämmer väl inte dig sötnosen min. Vi har ju varit i en grotta med flera hundra (kommer du ihåg Sofie och hennes Mamma som sprang skrikandes därifrån) vi stod kvar där och spelade minigolf och viftade lite för att få bort dom största hihi. Give me five, vi är BÄST! Ta hand om dig vi ses snart, tusen pussar & kramar

2009-05-19 @ 11:24:14
Postat av: gissa? =)

heppåle Erica! Låter som du har det bra där nere förutom äckeljäveln till kackerlacka då ofc..

Blir det hemgång anytime soon?



Ha det fint och akta dig för dom förhudslösa för dom har ingen respekt för kvinnor ;)

2009-05-21 @ 14:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0