igen haha

Jag skrev ju bara helt plotsligt hejda men det var for att min chef kom och sa stang ner allt nu borja jobba.. jag kommer inte ihag vad jag skrev om men det ar underbart iaf. dock lite for varmt, konstigt att man ens vagar klaga pa varmen men om ni kom hit skulle ni forsta. Vi har inte fatt internet i huset an det ar darfor jag aldrig skriver eller har lagt in kort. Men vi kommer fa internet inom ett par dagar sa da ska jag ladda upp massor av bilder pa allt sa ni far se hur det ser ut. Nu kommer varan skjuts hem sa jag maste dra igen! ha det sa bra alla och skriv garna en kommentar sa jag vet vilka som laser

morfar jag alskar dig! hihi puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

halloj pöllan! Kul att läsa att du trivs:)

Lite avundsjuk på vädret jag för här hemma i sverige,närmare bestämt kumla så regnar det bara!

Ta hand om dig! Puss

2009-05-11 @ 21:51:33
URL: http://voxpop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va härligt det låter!! Förutom chefen då...

Lägg ut bilder så fort du kan! =)

Puss & Kram

2009-05-11 @ 22:33:59
Postat av: Din Rockande Farsa

Yeeea nu breder Bystetarna sej ut över världen ! Du e fet bäst jag e sååå jäkla stolt över dej !!! Love you min kära dotter! Only You ! Din rockande Farsa

2009-05-11 @ 22:53:38
Postat av: Seb och Bosse

Tjenere möss!!! vi hänger med på allt du skriver i din blogg och det är sköj att höra hur allt är =)



Bosse: Jag sitter och klagar på holger (hans moppe ;D) hela tiden för den är trasig så jag kan inte ta mig till mitt sommarparadis, sketöa. Sebban och jag och Molle förstås sitter i solen och gassar och nu ska vi titta på kort från lillån när Jonny och Elin sjunger tillsammans =)



Seb: Hääärligt du verkar ha det! hoppas du stormtrivs =) Vi får se om jag hänger på till Dubai och hälsar på när familjen åket dit, det skulle va hur kul som helst! Hare allra bäst kraaaammmm! =)



Morfar: Jenko ser fram emot qukaqku resan(!? vet inte riktigt vad han menar /seb) Jag ska snorkla i persiska viken, då tar jag med hajspjutet jag har uppe i norgälgen. Kram och hej o puss ifrån din bästa morfar! =)

2009-05-12 @ 16:08:24
Postat av: måna



Hej hönapöna...

klart vi läser! Under den här rubriken vet jag dock inte vilket som är bäst...ditt inlägg..lr..Sebastians och Bosse´s! :D

40 gr varmt vet jag hur d känns..och OM d skulle blåsa lite..känns det som att bli jagad av en ENROM varmluftspistol! Men, nu ska d inte klagas...jag skulle gärna göra dig sällskap!

Pussar o kramar

2009-05-12 @ 16:44:58
Postat av: erica

haha fan vad sota ni ar da morfar och sebban, sebban de e klart du ska folja med hit, du har ju knappt varit utomlands och jag kan lova dig att detta land ar en riktigt upplevelse! morfar jenko hahaha fyfan ni ar underbara puss pa er

2009-05-12 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0