for varmt

idag ar det fan sjukt varm faktiskt, alla tjejerna har legat och stekt vid poolen 2 dagar i rad medans jag sovit till 2 haha. Jag sover for bra har jag orkar inte ga upp, man blir sa javla matt av varmen. Nu sitter jag pa jobbet och ska borja jobba om en minut. jag tror att min chef nar som helst kommer komma och saga att vi ska borja jobba. Inne pa jobbet ar det iaf skont vi har ac pa max.  Jag forstar att ni blir tokiga nar jag skriver att det ar for varmt men skulle ni vara har skulle ni forsta vad jag pratar om!  Idag har dom fixat spisen och tvattmaskinen sa nu ska vi borja laga mat och tvatta. nu masta jag borja jobba skriver ikvall och da lagger jag upp bilder ocksa. PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår att det är för varmt, jag lovar. Bra att de har lagat spisen o tvättmaskinen =) Ser fram emot bilderna

Puss o kram

2009-05-12 @ 21:46:58
Postat av: okano

tensta bree fan va skönt ni måste ha de haha ;p

ta vara på det!

2009-05-12 @ 21:48:40
Postat av: Tessan

Härligt att dom fixat spisen o tvättmaskinen nu=) och tycker du gör rätt i att sova så länge du vill hihi=)

Pussar på min älskling!

2009-05-13 @ 14:55:29
Postat av: Pappa

Tjena stumpan ja då kan ni börja fixa mat och tvätta dom vanliga roliga rutinerna! Du måste berätta är dett anorlunda att tvätta i Dubai ån i Svergie löddrar tvättmedlet lika mycket? Tunga frågor S Missa ju att du ringde igår men du ikväll e jag hemma efter 20.00 är ju golf som vanligt ! Du ha de bäst Puss på dej min lilla dotter så hörs vi

2009-05-14 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0