barcelooona

igar efter jobbet drog vi till ett stalle mamzar och kollade pa champions league finalen, barcelona vann saklart ovantat.
vi var dar med varan chef och hennes man o hennes barn, ska lagga upp lite bilder sen om jag tog med kameran.

nu e vi pa jobbet 2 timmar innan for vi ska ata mat och ha mote, sen ar det jobb jobb jobb sen ska vi till festival city sa ska jag forsoka hitta en bra mobil jag kan kopa.

imorgon ar det beach party fifan, vi blir upphamtade klockan 2 sen drar vi ivag och ar dar sen efter det far vi gora oss i iordning och sen ar det fest pa el egante eller natt sant.

jag ska skriva ett langt inlagg snart lite mer om vad som hander men just nu har det bara blivit att komma hit borja jobba och sen maste vi dra, vi har itne fatt internet i huset an tyvarr.


love u all! tack for era kommentarer ALLIHOPPA! puss

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Ha så kul i morgon på partyt och var rädd om dig Ulle-Gulle. Puss & Kram från Mamma

2009-05-28 @ 15:53:30
Postat av: Sn_obben

hej capisch hoppas allt är bra med dig :)



kramisar

2009-05-28 @ 17:10:56
Postat av: måna

...ordet Ulle-Gulle..

det var längsedan jag hörde!Men det är DU det!

Kul att se spanjorerna sååå galna...värsta festen i Barcelona , nu!

kramar

2009-05-28 @ 19:40:24
Postat av: Mia

förlåt att jag har vart dålig på att läsa, har haft så mycket att göra. Hoppas partyt blir kul o att du hittar en fin mobil =)

Puss o kram

2009-05-31 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0