tisdag

wei äntligen bara 3 lååååånga dagar kvar till fredag.. nu måste jag hem och dricka massa vatten och sova, det är skönhets tips vi fått inför imorgon..


jag kommer allvarligt strejk blogga om ni inte kommenterar? det är typ 100 pers som läser min blogg varje dag men varför säger ni inte bara hej erica jag läser? haha


btw så ska jag till arabian center så snart som möjligt och köpa george wassoufs nya skiva för bara 15 dirham! JA!!


hejdå nu kommer våran pakistanier som ska skjutsa hem oss =)

Kommentarer
Postat av: emma

bara hej erica jag läser! hihi

2009-06-16 @ 20:34:23
Postat av: Cecilia

Hej Erika!

Jättekul att följa dina äventyr! Härligt att nån lever livet! ;)

Ha det bra och ta hand om dig! Kramar Cecilia och Simon

2009-06-16 @ 20:51:47
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Svenne

Chilla jag läser ifrån min laptop varje dag vid Svartån

2009-06-16 @ 22:34:39
Postat av: Farsan

Du vet att jag läser varje dag men ok jag ska kommentera varje dag jag lovar! Jag kan berätta att jobbet med SR i stadsparken gick jätte bra allt funka som de skulle! Så nu sitter jag vid datorn 22,38 och kommenterar men du ha de bäst så hörs vi imorgon! Puss Daddy

2009-06-16 @ 22:39:09
Postat av: Anonym



Hej hjärtevännen,

Hur gick det med solandet...är du brun o fin?

Lycka till på "sminkkampanjen"! Är lite nyfiken på

klippningen......färgen vet vi ju. Lägg ut bilder

sen´vet ja!

Idag har jag varit i Lillån o druckit kaffe m

vetebulle...mmmmm.

OK, om jag räknat rätt,kostar skivan ca: 22 sek...stämmer det? Kan du kosta på dig, även om d är skräp..;)

Midsommar är snart..äntligen...sen har vi semester

en månad..trots vädret :D

10.000 pussar















2009-06-16 @ 23:16:43
Postat av: måna



....hmmm ??

d var jag som skrev nyss

/Måna

2009-06-16 @ 23:20:23
Postat av: naaalie

luffare klart jag läser varje dag, men det är jobbigare att kommentera varje dag! du vet ändå vad jag tycker om allt mitt hjärta :D hiihih. call me some day lovley!

2009-06-17 @ 00:32:28
Postat av: Stefan

fan va flash du har det då, hänger med värsta hallieewuut kändisar =)

2009-06-17 @ 10:57:13
URL: http://voxpop.blogg.se/
Postat av: Mamma

Med en sån snygging kommer bilderna att bli BÄST!

Ha en riktigt kul dag min älskling!

Kan man köpa tidningen i Sverige? Annars måste du skicka en. Pussar & Kramar

2009-06-17 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0