måndag, 4 långa dagar kvar till fredag.

idag så gick jag upp klockan 10 för första gången sen jag kom hit, det var nämligen så att jag lovat min chef att  ta hennes barn till chuck e cheese (det är typ en stor lekhall med olika spelautomater och skridskobana och karuseller) så jag har varit där hela dagen och lekt med dom så jag är sjukt trött. sen efter det var det ju såklart jobb, så nu har jag jobbat klart och sitter kvar här på kontoret och känner för att lägga en spya på tangentbordet av trötthet.

jag ska gå hem ta en dusch sen ska jag nog lägga mig och sova. imorgon måste jag gå upp tidigt igen för att jag måste sola... om ni vill veta varför så är det för att jag och evelina ska vara modeller för en sminkkampanj på onsdag i o med därför har jag färgat mitt hår och klippt mig haha så nu vet vi det. vi ska göra med godis tema med proffessionellt folk så det kommer bli grymt kul. vi har fått det här erbjudandet för att hon som äger the studio har varit här några dagar och upptäckte då vårat grymt vackra ansiktet hahah.

jag längtar iaf till på fredag, ni har midsommar vi har ingenting. men vi ska nog till svenska kyrkan och äta midsommar mat, det vill alla andra.. men frågan är precis som mamma sa.. vad ska jag göra där? jag äter ändå bara kötbullar och potatis.

sen efter det ska vi förmodligen hem till våran chef och grilla sen så hoppas jag att vi smiter iväg och hänger med våra fantastiska män och festar loss så att man kan vara helt död ännu en lördag och längta till nästa fredag som är 100 år bort.

nej nu ska jag väl ringa någon? haha eller så ska jag lyssna på george wassouf och somna en stund innan jag drar hem och ringer mr lök! mouahha hejdå

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan ni inte jobba lite längra pass 5 dagar och vara lediga 2. Föhandla lite, säg till chefen att ni kan prova det bara i sommar. Kram O Puss

2009-06-16 @ 11:47:15
Postat av: Misan

Va roligt med tidningen! Tessan hade redan skvallrat iofs =)Lycka till o ha så kul!

Men de borde väl ha fixat jordgubbar oxå, i kyrkan. Eller? Det kan ju vara värt ett besök kanske =)

Jag åker till skottland imorrn, kommer hem på måndag. så jag kommer inte hinna läsa din blogg då tror jag.

puss o kram jag älskar dig!

2009-06-16 @ 18:28:30
Postat av: Tessan

Lycka till imorgon hjärtat! Hoppas det blir jättekul=)

Haha aa hoppas dom har jordgubbar...dom äter du ju iaf hihi=)

Va mysigt att åka o grilla med din chef o så! Och ta det lugt med männen va :P



Älskar Dig!!!

Pussar o kramar till min lilla prinsessa!!

2009-06-16 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0