jag är en krigare

ni vet det, alla vet det.. jag är en krigare.. när jag vill nått ger jag inte upp.. men det är för mycket nu, för mycket motgångar för mycket problem för lite svar?

jag vill verkligen inte åka hem, men jag klarar inte det här ensam. evelina bo-göran andersson och jaqueline ulrik sandberg, KOM IGEN TJEJER! vi klarar det när vi kämpar tillsammans.. jag vill inte härifrån till skrutt sverige.. ALDRIG


boende vi kan styra det lätt, jobb.. ut och söööök dom kommer inte plinga på våran dörr och ge oss. vi måste kämpa..


vad tycker ni? ska jag komma hem eller ska jag göra som alltid och inte ge mig?

INTE GE MIG FOR THE WIN!!

det här ska jag klara om jag så ska behöva göra det själv, man lever bara 1 gång.. 1 enda gång.. ta vara på det då.


Kommentarer
Postat av: Misan

Snygg bild!!!

Vill du inte hem igen, så åk inte hem. Jag saknar dig dock iaf.

PUSS

2009-06-23 @ 21:11:52
Postat av: Misan

Vem är den där Svenne vid svartån?

2009-06-23 @ 21:28:16
Postat av: Kim

Stanna kvar om du vill de.. Av egna erfarnenheter så hade ja de jobbigt dom 3-4 första månaderna i norge. Men sen så gick allt mycke lättare. De är inte ofta de blir sämre. tror på dej!

2009-06-24 @ 00:22:52
Postat av: Mamma

Gör det du själv vill om du vågar kanske någon annan blir lika modig sen och gör detsamma.

Puss & Kram Jag älskar Dig min kloka, vackra, modiga tjej.

2009-06-24 @ 06:50:33
Postat av: Evelina BoGoran Andersson

HAHAHAHA

2009-06-24 @ 14:30:56
Postat av: Jacqueline

Neehe duu! man lever 1½ gång.. daah

2009-06-24 @ 14:32:25
URL: http://jsandberg.blogspot.com
Postat av: Mamma

Min lilla krigare fortsätt kriga du är uppfostrad av en krigarkvinna!

2009-06-24 @ 14:33:36
Postat av: Svenne

Hello du ja jag tycker du ska chilla på med de du vill ! Ja jag sitter ju nånstan och fluktar läget och skulle de va så att du kommer hem kolla vid Wadköping efter ån där häckar jag och du jag kan bjuda på en häftig kräft skiva för jisses va kräftor jag fått när jag har suttit och kollat om någon ska rammla i Svartån ! Hahahaha

2009-06-24 @ 18:57:56
Postat av: Pappa

Skönt att höra din glada stämma sååå kul när du ringer! Du vet att du har mitt veto att göra som du vill ! Men ska jag vara ärlig skulle de va mysigt att ha dej här i Örebro ! Love you sååå mycket ! Puss och kram ifrån din golfande Pappi

2009-06-24 @ 19:00:20
Postat av: Therese

Håller med dom andra min älskling...gör det som känns bäst för just dig. Ska ut till teds stuga imorn med dålig mottagning men skulle gärna vilja veta hur allt går för dig sötnos! Så ring gärna ted o be om numret dit så svarar jag mer än gärna=)

Hoppas du sussar så sött inat!!

Älskar Dig!!!

Pussar o kramar i tusen!!

P.S Gu va fin sidan blivit och va snygg du är på bilden=)

2009-06-24 @ 22:41:17
Postat av: Therese

Eller du...jag ångrade mig, kom hem!! Hihihi;)

Puss puss hoppas du kan ringa mig imorn=)

2009-06-24 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0