torsdag (våran fredag)

satt vaken hela natten inatt också och prata med mr S och kollade på vänner, sen så kom jag på att jag kanske borde sovit lite tidigare när tjejerna väckte mig och ville ha med mig till poolen. Såklart morrade jag bara så dom gav upp och gick dit utan mig. Sen skulle vi dra till jobbet och få våran lön eftersom tina skulle åka hem idag, men nej det fick vi inte. och jag blir inte förvånad, usch för det där företaget.. jävla lekstuga.

Sen drog jag jaq eve och tina till festival city och lodade runt helaaaaaaaaa dagen, sen kom paris hilton dit och gled runt.
Hon är mycket sötare i verkligheten än vad hon är på bild kan jag lova. sen var det bara att säga hejdå till tina och dra tillbaka hit till baula där vi bor förtillfället, sen kom baula och frida hem så snackade vi lite sen korkade baula upp två vinare, sen åt vi precis en liten mysig middag. och nu kanske vi ska dra till carlo och dom och bada, men jag är så trött att jag inte vet vad jag heter.

kanske ska lägga mig på soffan och sova nu istället =) godnatt


Kommentarer
Postat av: Matilda

whaaaaaaaaaat, såg ni paria hilton? Fick ni inte lön? fattar noll.

2009-07-03 @ 00:36:00
Postat av: Mia

Hehe, va kul att se henne i verkligenheten. Trevligt för henne att hon är sötare i verkligheten =)

Heter hon Baula?

Puss o kram

2009-07-06 @ 16:33:02
Postat av: Mamma

Paris Hilton bläää det är väl inget emot TENSTAIDUBAI

2009-07-07 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0