sleepless

jag somnade runt klockan 11 imorse, inte okej. jag sa till paula att väcka mig klockan 12 så vi kunde gå till poolen, men klockan 6 vaknade jag av ett ryck och tänkte aja måste gå ut o sola lite.. men nej jag kollade på klockan och såg oooops.. too late.

Efter det så gick jag runt för att kolla läget vad dom andra gjorde, frida och paula va såklart på jobbet men eve och jacqe låg utslagna på varsit ställe och sov.. så jag satte mig vid datorn en stund, sen tog jag en underbart skön dusch där jag konstaterade också att mitt hår (på huvudet) växer skit fort jag har redan värsta utväxten så jag måste färga det bruuun imorgon. Sen efter det beställde vi mat och så har jag bara legat i soffan och kollat på massa vänner avsnitt, nu gick precis tjejerna till affären och ska köpa lite bebsi och bobcorn (finns inget p i arabiskan) så ska vi väl kolla på en film sen, kan tänka mig att alla kommer somna i vanlig ordning när som helst sen medans jag kommer sitter som en uggla hela natten ändå in till morgonen.

jag har inget att berätta mer så jag tänkte vara snäll och lägga upp lite bilder istället.

här bor vi nu


jag och mr K på väg till oman


utsikten från hotellrummet vi var på när nas fyllde år, ett antal våningar upp


paris hilton på ett shoppingcenter här i dubai


här bor jag, asså precis i denna soffan dygnet runt

girls night out


glidaren i dubai mall två öpplen hög.



nej nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, nu ska jag nog fortsätta kolla på vänner för nu kom tjejerna hem med BEBSI! men inga bobcorn :(

Kommentarer
Postat av: Misan

Aha, inga P:n i arabiskan alltså. Va roligt! Va synd att du inte fick några bobcorn då. O gillar du bebsi bättre än cola nu?

Jag har beställt nytt pass nu sötnos, så jag kan hälsa på dig sen, om du är kvar.

O jag är jättestolt över dina inlägg nu. Mycker mer information i dem nu =D

Huset ser jätefint ut oxå =)

Älskar dig! Puss puss

2009-07-06 @ 16:40:31
Postat av: Tessan

Min gullesnutta!

Blir så glad när jag ser på bilder av dig=)

Yo Peter!! Hahahahah så grymt bra=)

Hoppas din dag är bra!

Älskar dig!!

Puss puss puss puss puss o massa kramar!!

2009-07-07 @ 13:33:37
Postat av: Mamma

Vad fina ni är! Puss puss puss puss

2009-07-07 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0