förändringar

Ja det är mycket som jag hänt sen jag skrev sist, jag jaq och eve har flyttat ut ur huset och nu bosatt oss hemma hos paula, ett riktigt mysigt fantastiskt hem.

I söndags så fick vi för oss att vi skulle dra ut med våran kära vän Carlo till zinc så vi drog dit och hade väl sådär kul, vi har kommit fram till att efterfesterna är roligare så vi drog med hans kompisar och efterfestade i en för nice lägenhet högt upp som vanligt. Sen så runt 7 skulle vi dra hem och jag och evelina lite väääl glada i hatten springer in och upptäcker att dom nya tjejerna har kommit så jag börjar ropa efter matilda och vi väcker allihoppa och jag vet inte vad vi höll på med riktigt men dom sa iaf att det var ett trevligt välkommnande haha. Sen på nått sjukt sätt så fick jag och evelina för oss att vi skulle gå ut och snacka med våran vaktmästare som är världens snällaste så vi sa att vi tyckte om han så mycket och så sen säger evelina "jag har sett din fru hon är så vacker" han ba "ja hon kommer hit på fredagar" haha asså vi har aldrig ens sett henne eller nått. Helt spårat var det iaf.
 
dagen efter det drog jag med dom nya tjejerna till arabien center där vi upptäckte REA! wohoo.. sen så senare på kvällen drog jag iväg till K och vi kollade på film och tog det lugnt, sen fick vi för oss att vi skulle gå till stranden och sitta där, efter ha suttit i 4 minuter rann det svett på oss båda så vi beslutade oss för att glida i hans feta bil istället haha.

Sen så igår blir det kom K och hämtade mig och då tog jag med dom nya tjejerna för jag skulle visa dem emirates mall, då när han fick höra att dom vara nya här i dubai så började han visa dom saker, när jag tänkte efter är det saker jag inte ens sett sen jag kom hit haha, men vi fick se shejk sayids palats och shejk rashid blabla hans palats såg man knappt men han hade giraffer och massa exotiska djur. Sen efter det drog vi hem och packade ihop våra saker och begav oss hit så vi kom rätt sent och jag låg och kollade igenom 2 vänner boxar och bara njöt av att ligga i en skön soffa. Sen runt 8 på morgonen kom jag på mig själv med att jag borde sova, så då gick jag och la mig i rummet jag sover i, det är egentligen en tjej som bor där osm är 6 år så jag känner mig hemma ;)

Sen så imorse ringde K och väckte mig och fråga om han skulle köra oss till oman så vi kunde förlänga våra visum, så det var bara upp o duscha klä på sig och hoppa i bilen, pumpa musik hela vägen till oman fixa passen och allt sen dra hem, jag sov hela vägen hem för jag hade så sjuk huvudvärk, så nu har vi precis kommit hem som sagt och har beställt hem burger king, frida och paula jobbar och tina är hos aziz så det är mys.

nej jag har för ont i huvudet nu av datorn men nu hoppas jag att mia blir stolt eftersom hon tycker att jag inte skriver så mycket och så ofta :D

förresten så flyttar jag till en lägenhet på lördag eller söndag då kommer evelina och jaq att bo där med mig, sen efter det om jag vill stanna så gör jag det, då får ni komma till mig KILLAR och tjejer för det är inte några skrutt regler där.
Och kanske eventuellt börja jobba på diesel.. men vi får se vilken hemlängtan jag har! PUSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur går det med jobb? Diesel? låter ju as bra! :) vi har också beställt burger king idag ;b Hoppas ni har det bra! kram

2009-07-01 @ 22:43:24
URL: http://alltommatilda.blogg.se/
Postat av: MisanJ

Ja, nu blev jag stolt!!! Synd att jag var så sen med att läsa bara...

Puss

2009-07-06 @ 16:30:16
Postat av: Misan

Ska ju bara vara Misan, inte MisanJ, hehe

2009-07-06 @ 16:30:57
Postat av: Mamma

Hm lite för mycket av det goda kanske hihi

Massor av Pussar & Kramar från Mamma

2009-07-07 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0