vad ska jag gora?

Seriost nu ar det sa att 3 av tjejerna kommer att dra hem och 1 annan kommer att dra och jobba en annanstans. Det har varit sa mycket strul med ett x antal saker sa jag borjar bli trott pa det har. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, visst det ar underbart har men nar man inte har nagonting att forlita sig pa ar det tungt. Vi har fatt reda pa att om vi inte lamnar landet 30 dagar efter ankomsten far vi typ 5000 dirham i boter och det ar typ 12000 svenska kronor. Vi maste sjalva ta oss till ett annat land och det narmaste ar oman. Vi far knappt nagon information eller nagonting, det ar sa sjuka regler har ocksa och nu planerar den regerande familjen maktoum att skarpa reglerna sa man inte ens far bada pa stranden. Det kanns som att allt bara blir varre och varre for varje dag som gar och att ingenting har kanns sakert. Vi har ocksa fatt reda pa att vi sliter som filippiner har ocksa med skit lon.

skitsamma, jag vet att ni tycker jag ska stanna har ett tag till men just nu kanns allt bara sa osakert, och jag vet att jag kommer komma tillbaka och allt e som forut och att orebro och ni alla finns kvar. Men nar det inte ens finns natt och gladjas over forutom varmen SOM dessutom har blivit foooor varmt for att ens kunna ligga vid poolen, snart kommer vi inte kunna ga utanfor dorren for det ar 80 procents luftfuktighet osv.

men seriost jag saknar er alla sa javla mycket pa olika satt och jag vet inte hur jag ska gora. Vill bara hem men samtidigt vill jag forsoka. Det kan finnas lite grejer pa gang men jag far se, jag uppdaterar er mer. Nu maste jag borja jobba, jag alskar er och saknar er. Stor puss och kram lille tensta

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Du är stark och modig, följ ditt hjärta och din klokhet. Jag Älskar Dej!

2009-05-24 @ 16:02:54
Postat av: Anonym

Jag instämmer med mamsingen puss ifrån Papsingen!

2009-05-24 @ 17:37:02
Postat av: Emina

Vi saknar dig!

2009-05-24 @ 17:53:04
Postat av: Misan

Vaddå? Måste man lämna landet en gång i månaden? Va skumt... 12000 kan man ju inte betala.

Erica du ska göra precis som du vill och känner för. Känns det inge bra så åk hem. Det gör inget. Vill du försöka mer, så gör det. Känn ingen press från någon annan om något.Det här är varken din sista eller enda chans att jobba utomlands heller, kom ihåg det. Så känn efter och gör sen det som du tycker känns bäst.

Jag älskar dig. Puss & kram

2009-05-24 @ 19:29:27
Postat av: naalie

du packar din lilla tensta väska och drar till thailand, kina, japan, australien vad fan som hellst. lev livet, upptäck världen res runt och ta tid till dig själv. du är värd det erica, örebro finns kvar och det kommer var exakt som du lämnade det när du väl kommer hem. vi saknar dig alla sjukt mycket. men det ända du ska tänka på är dig själv och vad du vill göra inte på lilla örebro! TENSTA STYLE BABY <3

2009-05-24 @ 22:03:53
Postat av: måna

...höna.

Sätt dig o fundera...kolla läget...ta det beslut som känns rätt! Tänk INTE på alla andra!

Vi finns kvar här och älskar dig...oavsett vad och hur du gör!

Var lite rädd om dig!

2009-05-24 @ 23:52:26
Postat av: Sandra

Jag håller med alla föregående skrivare, gör som DU tycker känns bäst!



Om du inte får någon bra info om hur saker och ting funkar kan du prova att vända dig till svenska ambassaden i Abu Dhabi. De kan hjälpa dig med visumfrågor och sånt.



_22548.aspx" rel="nofollow">http://www.swedenabroad.com/Page_22548.aspx

_12204.aspx" rel="nofollow">http://www.swedenabroad.com/Page_12204.aspx



Stor kram!

2009-05-25 @ 09:54:55
Postat av: Fatme

Hej Ericka det e Fatme Hamodis syrra :) hoppas allt e bra med dig laser din blogg :) kul men en ny aventyr tankte om du maste lamna landet och maste till ett annat land e du valkommen till oss i Kuwait helt seriost du behover bara betala biljett och det finns billiga pa natet och du bor hos oss skicka mail till mig om du vill kram

2009-05-25 @ 10:17:32
Postat av: Tessan

Hej min prinsessa!!

Håller med alla föregående skrivare...du ska göra precis vad DU känner för o absolut inte tänka på vad andra tycker eller dylikt...för att dom säger att dom tycker du ska stanna o göra si eller så...bara för att dom i själva verket själva bara skulle vilja prova på det. Och det har du nu gjort så du kan vara nöjd o glad =)

Förstår att det desutom känns lite tuffare när det är så mkt struligt o så lite information till er=(



Va gulligt av dig Sandra att tipsa erica om svenska ambassaden!



Så fundera lite älskling o sen gör du precis som du vill=) Livet har så mycket att erbjuda o detta är bara början på allt roligt du kan hitta på=) Det kommer komma så mycket fler tillfällen att åka runt i världen...men då kan vi spara ihop pengar så kan vi bara ha det heeeelt underbart kul o skönt hihi=)



Älskar dig hjärtat!! Blir så glad när du hinner ringa=)

Pussar o kramar i tusen!!!!!

2009-05-25 @ 14:27:20
Postat av: birgitta

åk hem-har du inget säkerhetsnät där eller en svensk seriös firma bakom dig så åk hem.verkar skumt att du bara har 1 mån.visa.araberna är inte att leka med.har ju bott och arbetat i saudi men under väldigt ordnade förhållande och garantier.men givitvis ska du göra som du känner men det är inget nederlag att åka hem snarare tvärtom.kram på dig och hoppas det blir bra hur du än gör

2009-05-25 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0