Utvilad

Inatt sov jag inne i linas och emmas rum, lina ar tjejen som paminner sa sjukt mycket om tessan! bada dom tva ska aka hem sa jag passar pa att mysa med dom. emma ar den roligaste tjejen i varlden ni alla skulle alska henne for bra e hon!
lina ar forresten precis som dig tessan, jag jagar henne i trappan och hon far varldens panik! haha sa javla roligt, jag ska jaga sonder henne nu innan hon aker hem.

annars sa kanner jag mig ganska utvilad och glad idag mot jag var igar, idag ar det tisdag och pa fredag ar det helg.
Da ar vi bjudna pa beach party och sen efter det i en stor javla hotell suit eller vafan det heter haha det ar nas som fyller ar sa han ska ha varsta festen och han har inte daligt med cashflow sa det kommer bli grymt!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva haha e sa taggad for annat sa ja ska springa ut o ta en cigg nu innan vi borjar.

HEJDAAA

Kommentarer
Postat av: Farsan

Hello stumpan kul och läsa att du e på gott humör ! om du har längtat efter mej så kan du ju klicka på denna länk http://www.sr.se/webbradio/?type=db&Id=1766290&BroadcastDate=&IsBlock=0 så får du höra min ljuva stämma jag vart interljuvad på radion i förmiddags när jag var ute och spela golf. men du ha det bäst och du vet att jag älskar dej ! Puss ifrån din Pappa

2009-05-26 @ 15:02:21
Postat av: Mamsingen

Det verkar som min Gullunge är på topp igen, go Erica!

2009-05-26 @ 17:10:04
Postat av: Farmor storhövding i Danderyd

Hej gumman pappa igen har precis pratat med din Farmor och hon hälsar så jäkla mycke och hon tänker på dej varje dag och om någon arab jävlas me dej så då kommer hon farandes med gojan och skrämmer skiten ur dom ! Och hämtar hem dej till Danderyd så får du trivas där!Farmor älskar dej och hoppas att allt blir bra! Ps. Farmor har lärt gojan att säga jalla på arabiska samt att må hundra kameler skita i din trädgård! Farmor och Pappa vi älskar dej och ha de bäst!

2009-05-26 @ 19:54:10
Postat av: Mia

Va roligt att höra att du har roligt o att det känns bättre!

Du o dina kortisar va? =)

Låter som en riktig lyxfest! Härligt!

Ha så kul o ta hand om dig!

Jag älskar dig! PUSS!

2009-05-26 @ 20:20:03
Postat av: Tessan

Va glad jag blir att höra att det känns bättre nu o att du är lite gladare igen=)

Hihihi tycker du ska jaga lina som bara den innan hon åker...och skratta som bara du kan=) Men inte allt för mycket...vi vill ju inte att hon ska få en hjärtattack som det känns ibland när du jagar mig;) Och krama på henne mycket också så det känns lite som du kramar på mig =)



Va kul det låter med beach partyt och lyxhotellet=) Hoppas du får jättejättekul!!=) och va försiktigt (jaja jag vet att jag tjatar om det hehe)



Ted ska på utbildning i stockholm torsdag-fredag så jag ska få följa med o bo på hotell hihi.

Va kul att du tyckte om min tatuering också=)

Ha det bäst nu min lilla guld skatt!!

Blev föresten jätteglad när du ringde igår o jag hörde att du kände dig glad=)

Älskar dig min iiriikka:P

Massa tusen pussar o kramar!!!!

2009-05-27 @ 13:11:19
Postat av: Tess

Tess har oxå hittat till din blogg ;)

Ta tillvara o passa på å njut av tiden. Som alla andra sagt, inget nederlag av att åka hem! Du har ju fått uppleva Saudi ;)Det är nåt ja verkligen skulle vilja göra, 1 vecka där hade jag blivit glad över ;) bara för att se den där skibacken som var inomhus liksom.. hehe...

Tycker att det är starkt att du har åkt i väg till ett sådant land som Saudi!

Keep going Tensta! ;)



Pöss

2009-05-28 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0