karlek till min familj

nu sitter vid har pa jobbet och klockan ar halv 7  har, vi har annu inte borjat jobba eftersom att vara telefoner strular, wieee haha. jag har inget roligt att blogga om och det kanns sa trakigt att inte kunna beratta nagot kul for er. fast det egentligen hander sa sjukt mycket grejer sa glommer jag anda bort det.

Vi har suttit pa balkongen nu i nagra timmar druckit cola och rokt haha, kanns halsosamt. sen har vi suttit och pratar om vara familjer, och jag kan inte undga att skryta sa sjukt mycket om min fantastiska familj.

Mamma, du vet val om att det inte finns nagon pa jorden jag beundrar sa mycket som dig? du ar varldens klokaste vackraste och underbaraste kvinna. Jag ar sa enormt tacksam for allt du har gjort for mig under alla dessa ar, jag kanner san trygghet nar jag vet att jag alltid kommer ha dig genom livet vad som an hander. Jag behover aldrig oroa mig for nagonting for jag vet att du alltid stottar mig till 100 procent. och jag alskar dig obeskrivligt mycket. varje natt tanker jag pa att du kommer in i mitt rum och pussar mig godnatt, jag blundar bara och kanner i hjartat hur du gor det. livets kvinna det ar du.

Pappa, min underbara fantastiska pappa. livet har gett mycket och allt har inte alltid varit en dans pa rosor for bada oss, men trots det sa har du anda gett mig allt du kunnat. och jag ar evigt tacksam for att du ar min pappa och jag ar stolt over det. jag vet att du ocksa alltid staller upp for mig till 100 procent, jag behover aldrig oroa mig i mina val om hur du ska tycka for jag vet att du litar pa mig och att du vet att jag klarar mig.  jag kommer alltid att stalla upp for dig ocksa, och jag ar sa lycklig over att du ar sa stolt over mig. jag alskar dig pappa sa mycket. och jag ar trots allt en liten mini hasse ibland aven om jag ar ingela upp i dagen ocksa. men fantastisk ar du, det ska du veta. var aldrig missnojd over tiden vi missat tillsammans, for hela tiden ar du i mitt hjarta och mina tankar.




Mia, min underbara vackra kloka storasyster, sa mycket karlek och ljus du sprider i mitt liv ar helt magiskt. jag ar sa glad att du alltid funnits vid min sida och stottat mig och gett mig rad och att du delat med dig av dina erfarenheter, jag vet att jag alltid har din famn att komma till nar jag ar ledsen eller behover natt. jag vet att du alltid alltid stottar mig i alla mina val sa lange jag ar lycklig, du har en formaga av att satta dig in i andras situtationer och verkligen forsta hur man kanner, du ar fantastisk, fantastisk fantastisk fantastisk, men det vet du redan hoppas jag. jag alskar dig sa otroligt mycket och du ar med mig i mina tankar hela tiden.

Tessan, kan jag ens med ord beskriva mina kanslor jag har till dig? jag tror inte det.. genom dessa ar har vi bada gatt igenom sa mycket, men det som verkligen har bevisat styrka ar att hur du an har matt sjalv har du alltid forsokt att hjalpa mig, din lillasyster, nar du egentligen borde ha tankt pa dig sjalv. alla skratt vi skrattat tillsammans och allt kul vi har varit med om, det ar bland det roligaste i mitt liv. du ar min underbara storasyster och min basta van. jag vet inte verkligen vad jag kan skriva for att beskriva hur javla stolt jag ar over dig och hur tacksam jag ar att jag har dig, det finns verkligen inte ett enda ord som kan fa fram det. inte ens 585858585858585830847502 ord kan forklara. men kom ihag att du ar mitt hjarta, mitt allt. utan dig vore jag inte den jag ar idag, jag kommer alltid stalla upp for dig i ALLA vader. att det ens skulle komma pa fraga om jag skulle offra mitt liv for dig ar dumt, jag skulle offra allt for dig, allt min kara syster, jag alskar dig.

Kommentarer
Postat av: måna

Sitter o läser ditt underbara inlägg om din familj, Erka-Perka.....kommer på mig själv med att gråta floder...men så rätt du har!!Kan inte annat än att hålla med!

Tror de andra att du skojar? lr...

Träffade min "lillasyster" i e m , och vi kunde konstatera att det ser ut att lösa sig för dig...känns bra det!!!

Ha´d nu underbart framöver

miljarder kramar från mig

2009-05-28 @ 19:50:39
Postat av: Papsen

Inte ett öga är torrt efter jag läst din blogg! Tack Erica på vilket underbart sätt du hyllar din familj jag vet inte vad jag ska säga ? Jag öppna din blogg sida på Mosjö golfbana och då komm Jocke och han vart också rörd så han bad mej att hälsa till dej! Kan bara instämma om Mamma,Mia och Tessan jag håller med dej dom är helt underbara. Nä nu ska jag ladda inför kvällens derby mellan AIK-Hammarby jag återkommer med resultat. Jisses va Barca hadde lekstuga med Manchester United så cool match.Men du min lilla sockerpudding ha de så bra nu återkommer med resultat! Och jag älskar dej mest i hela världen bara så du vet! Puss ifrån din Pappa

2009-05-28 @ 20:44:13
Postat av: Pappa

Yeeeeaaa AIK-Hammarby 1-0 bara så du vet

2009-05-28 @ 23:05:19
Postat av: Misan

Jag började gråta när jag läste ditt inlägg. Jag älskar dig så mycket och saknar dig så mycket. Men jag är så glad för din skull att du får göra något riktigt kul!

Ta hand om dig min älskling!

Puss

2009-05-31 @ 21:29:04
Postat av: Misan

Jag började gråta när jag läste ditt inlägg. Jag älskar dig så mycket o saknar dig så mycket! Men jag är så glad för din skull att du får göra nåt riktigt roligt!

Puss o kram

2009-05-31 @ 21:31:44
Postat av: Tessan

Guu mitt hjärtegull, lillasyster, bästa vän och mitt liv...det är du!!! Sitter här o gråter...av kärlek till dig hur underbar du är mot oss. Älskar dig så otroligt mycket, kan inte heller beskriva det med ord!!

Kommer du ihåg när du ringde mig när jag var i stockholm med min tidning o mat hihi...då berättade du det du skrivit här o jag fick hålla in tårarna...nu fick jag äntligen gråta ut min kärlek till dig hihi=)



För du vet, är du lycklig så är jag lycklig!! Det gäller ni hela min familj också såklart=)



Längtar såååå mycket efter dig!!! Och varje gång jag hör att du har det bra så blir mitt hjärta varmt!



Tänker på när vi busar o har kul nu, alla roliga ock tokiga minnen....och jäklar vad mer det ska bli av det!!!=)



Hoppas det går bra på jobbet för dig idag o att du sover så gott inatt med fina drömmar!!!



Älskar dig älskar dig älskar DIG!!!!

Pussar o kramar i tusen till min lilla prinsessa!!!=)



2009-06-02 @ 20:59:25
Postat av: Mamma

Min älskade lillan det är fantastisk att läsa dina fina ord til mig. Hela mitt hjärta blir varmt när jag tänker på min fina, kloka, vackra, underbara "lilla" flicka.



Jag är så STOLT över att du är MIN DOTTER.



Du kommer alltid att klara dig bra i livet för det är omöjligt att inte älska dej.



Jag älskar och beundrar dej Erica och jag kommer alltid att finnas här för dej.



Tusen miljoner Pussar & Kramar till min Ulle-Gulle från Mamma

2009-06-06 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0