Hemlängtan

Detta skrev jag igar

Nu var det längesedan jag skrev sist men jag har inte hunnit pga massa saker. Iaf så har vårat system här på jobbet inte funkat på 4 dagar så vi har fått vara lediga. Då har vi hunnit vara på stranden 2 gånger, ena gången så låg vi på stranden precis bredvid burjh al arab (det enda 7 stjärniga hotellet i världen) coolt var det iaf, men det var mycket äckliga indier som sprang runt o glodde på oss så jag satt och gömde mig under min tshirt och min sjal. Sen efter det så drog vi vidare till mall of emirates, asså skämtar du med mig? dom här köpcentrena e för stora för lille tensta kan jag säga. Och sen hade dom en fet skidbacke inomhus det var så sjukt coolt det kommer bilder kan jag lova.

Sen har vi typ åkt runt till massa andra köpcenter och sprungit runt.

Jag vet inte jag har varit med om så sjukt mycket men när jag väl ska sätta mig ner och skriva så finns det inget jag kan komma på att skriva?

Kan vara att jag är lite yr också för när jag kom till jobbet för 1 timma sen frågade min chef mig hur jag mådde. Sen såg jag på hennes ansikts uttryck att hon fick panik och sa att jag skulle sätta mig och inte förrens då fattade jag att jag inte mådde bra, så jag fick en dos salt, socker och massa vatten och lite persisk mat. Men jag är fortfarande lite dålig känner jag, får se om vi får igång bokningssystemet idag eller om vi får gå hem snart då ska jag hem och lägga mig och vila.

I förrgår var det meningen att vi skulle gå ut o festa, men det fanns inget drag på måndagar så vi hamnade på ett chill ställe där vi rökte vattenpipa och satt och snacka. sen skulle jag köpa vatten och då kostade det 60 svenska kronor haha föööör ochill dessa araber är ibland.

detta skriver jag nu idag

Forresten sa fick jag sova hos min chef igar for jag holl pa att svimma pa jobbet, hon var sa gullig och tog sa val hand om mig jag fick massor av mat och goda munkar hihi.  Sen har hon tyngaste sonen fifan, livets pojke han e typ 6 ar o han snackar som stoooorsta blatten haha for sot. Han visade mig video fran mobilen nar dom haller pa o fular sig i skolan. jag tror jag ska ga o leka med honom imorgon faktiskt for tung e han.

Nu ska har vi slutat jobbet och nu ska vi hem o spela poker, det ar typ dodstraff pa det har men ingen gor razzia i varat hem, ja ska spela in lite cash mouhaha.

Jag saknar hem sa mycket verkligen, jag trodde inte jag skulle langta sa. men det gor jag faktiskt, det gor ont i hjartat sa mycket jag langtar efter er alla. Ni forstar inte ja lovar.. hur lange tror ni jag kommer sta ut har? ska vi satsa lite cash o se vem som vinner? haha nej nu ska jag dra hem o lira av alla brudarna cashen, pz!


ALSKAR ER ALLA O SAKNAR ER SAAAA!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Jag satsar 100 spänn på att du blir kvar 6 månader! Men du se till att dricka och äta mycket så du håller dej på bena. 60 cash för en vatten ja jisses man kanske ska sälja vatten till Dubai. Du jag måste berätta att i det 100 derbyt mellan Aik och Djurgården vann AIK bara så du vet vi har häng på guld i år. Du stå ut nu Örebro finns kvar och hemlängtan de får man alltid. Puss och kram Pappa

2009-05-22 @ 13:22:49
Postat av: naalie

jag sattsar ditt inträde på nya satin att du är hemma om minst 2 månader. men det är bara för att jag vill ha dig här hemma! :) hihi. just nu är det fredagsnatt och gissa vad jag NATALIE MANUELA SUAREZ har gjort på min fredagskväll. mat, film, chips. och här sitter jag nu som en liten nörd och saknar sin tensta.. måste titta på lite halo och aatjenare filmer innan jag sover sen också. miss u <3

2009-05-23 @ 01:42:56
Postat av: annapanna

Räkan för h-vete, du måste äta och dricka ordentligt vaffan!! ska jag behöva komma ner och härja med dig, lr kan du försöka ta hand om dig? ;) vad gäller hamlängtan är det som med allt annat i livet, härda ut tillräckligt länge så går det över... :)

Så fort du kliver ur bilen hemma istan igen kommer allt vara som vanligt, så släpp det och njut av äventyret :)lavjo, pöss A

2009-05-23 @ 15:07:35
Postat av: Anonym

Ganska bra råd här ovan =) Sen när man väl ska åka hem så brukar man dessutom inte vilja åka alls.. Men gör som du sa till mig på telefon, så blir det bra ska du se.

Se till att du dricker mycket vatten Erica. Det räcker inte att dricka cola. vatten vatten vatten O ät annat än mcdonalds ibland oxå. Du kan ju alltid laga lite pannkaka hemma eller nåt annat som du gillar =)



Ha det så bra o sköt om dig. Jag älskar dig!

Puss & kram

2009-05-23 @ 17:55:33
Postat av: emina

KOM HEM TENSTA!

2009-05-24 @ 12:23:51
Postat av: Tessan

Ja kom hem älskling hihi=)

Nej men håller med dom andra att hemlängtan får man alltid det hör till. Men man ska inte pressa sig att stanna kvar för det finns hemlängtan o "hemlängtan" det är skillnad. Så när du känner för det så ska du åka hem...okej!? Tänk vad du har varit med om o sett där borta i dubai=) Tycker du är grymt modig som ens vågar prova=) Du är grym lillasyster=)

Älskar dig!!!

Puss puss puss puss puss puss puss o massa kramar!!!

2009-05-25 @ 14:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0