har kommer de vantade bilderna

Mitt och Fridas rum.



poolen



vardagsrummet



vardagsrummet


Pa stranden bredvid det 7stjarniga lyxhotellet burjh al arab!



stranden



 inne pa emirates mall dar dom hade en inomhus skidbacke haha



haha kolla skylten man maste ha reskept fulla klader



hallen inifran mitt och fridas rum



jag vid poolen (det ser ut som att jag e blek som en skinka och ar gravid)


en silvrig bil utanfor emirates mall



 mitt kontor haha



nu maste jag borja jobba men det kommer mer bilder inom kort PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Michaela visade mig din dubai-blogg så nu kommer jag också att följa din resa bara så du vet :)



Hoppas du har kul och får uppleva massor med spännande saker!



KRAMAR från Jennie, Pär, Mossan och Bark:)

2009-05-21 @ 19:32:11
Postat av: erica

Hej Jennie vad kul att du laser!! Jag ska forsoka uppdatera den battre men det har varit sa mycket men snart blir den roligare hoppas jag! hoppas ni mar bra halsa alla! jatte stora kramar!

2009-05-21 @ 20:02:42
Postat av: kim

Kommer å hälsar på! Ni har ju fan mer snö där än vad ja har här.. Är så åksugen nu me :)

2009-05-21 @ 21:09:15
Postat av: Michaela

Hej min sötaste nos!!!



Va fint ni har det i huset! O schysst pool! Stranden såg ju absolut jättehärlig ut!!! Jag blir allt lite avis när jag såg den. Vill havsbada =)

Va roligt att du ringde häromdagen! Kändes bra att höra din röst. Lite lyxigt att du har din egen kub på jobbet förresten =) DEt har inte ens jag =)

Ha det så bra nu o bada lite fr mig =)

Jag älskar dig! Puss puss

2009-05-23 @ 17:51:35
Postat av: Tessan

Ohhh va kul att se alla bilderna=) Kan verkligen se mig dig i dom=)

Älskar dig!!!

Pussar på min finaste!!!

2009-05-25 @ 14:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0