1 day left.

Ja det är bara en dag kvar, knappt det. Klockan 05:05 imorgon sätter jag mig på bussen mot resecentrum för att starta mitt "nya" liv. Kommer vara framme på arlanda redan klockan 8 där min kära Frida sitter och väntar på mig! Just nu håller jag på att packa o tvätta. Väntar på att mina systrar ska komma hit o umgås med mig en sista kväll på länge. usch idag e jag bara depp fyfan, idag känns det inte ens kul o åka för man vet att man måste säga hejdå till alla.


iaf så har jag ju starta den här bloggen för att mina nära o kära ska kunna läsa vad jag gör och hur jag har det. Det är mest morfar jenko tror jag som vill att jag ska berätta hur jag har det och vad jag gör ;)

nej nu måste jag fortsätta fixa med alla kläder och allt skit.


btw så kommer jag försöka fixa en "design" men jag e fan inte så teknisk och har inte så mycket tålamod så förmodligen kommer mangefan att få hjälpa till!

puss på er

Kommentarer
Postat av: MÅNA

Jag struntar i om du fixar sidan till nåt tjusigt, lr, inte....vill bara läsa o se hur du har det.

Glöm nu inte det vi talade om på telefon..min minsta "hönapöna"......jag älskar dig!

Många lyckliga tillfällen, hoppas jag du får!

2009-05-07 @ 22:38:26
Postat av: Misan

Lilla pluttan...

Du måste lägga ut masor med bilder o skriva ofta, så vi vet vad som händer. Är så nyfiken på allt =) Strunt i designen - det är innehållet som spelar roll.

Antar att du sitter på planet nu. Hoppas allt går bra!

Jag älskar Dig!



Puss & kram

2009-05-08 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0