söndag.

För er är det en skön söndag för oss är det 2a jobbdagen sedan ledighet på en fjuttig dag :)

Igår jobbade vi sen drog vi hem, bara jag evelina och jackie för dom andra e hos paula och chillar. Så städade vi och kollade på coach carter och dregglade över de otroligt snygga basket killarna! GE MIG EN!

Sen kollade vi på taken, jag hade aldrig hört talas om den och hade inte alls några förväntningar men fyfan vad bra den var! jag blev helt hypad för att den va så spännande och det var fart i den hela tiden, jag rekommenderar er verkligen att kolla på den!

Jag skulle ju skriva dagbok om vad jag gjorde på dagarna men jag vaknade en timma innan jobbet idag så då duschade jag sen så åt jag nudlar och nu e jag här haha. Så kul e det.

Nu ska jag nog dricka lite vatten, och sen gå ut och ta en cigg inann vi börjar.

Jag har verkligen ingenting roligt att skriva, och för er som undrar vem han på kortet e under så kan jag bara säga som så att............... det tänker jag inte berätta haha! puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vem kan det vara, måste vara den första arab som vekligen har gjort intryck på min svårflörtade flicka. Snygg på utsidan i alla fall sen får man väl se...

2009-06-16 @ 11:45:19
Postat av: Michaela

Meh, jag vill veta, säg nu! =)

Bloggen börjar bli bättre nu ;)

Puss o kram

2009-06-16 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0