onsdag

jag har försökt att blogga typ 3 gånger idag, har skrivit ett långt inlägg men så har det bara raderats!

så jag pallar inte skriva nått långt, idag har jag bara vaknat och gått till jobbet och nu sitter jag här, jag eve och jaack sparrow kanske ska ut med carlo och grabbarna sen det får vi se när vi kommer hem. annars så är det bara imorgon kvar sen är det äntligen fredag, då blir det att gå till svenska kyrkan och äta midsommar mat sen på kvällen så blir det celebration! tarek fyller år så det blir en repris på nas födelsedag.

gå in på denna länk för övrigt och lyssna på livets man!
http://www.imeem.com/karimmocka/playlist/-Y_N-M4A/george-wassouf-new-album-2009allah-kareem-music-playlist/

det är det enda jag lyssnar på just nu, skivan för 15 dirham ;) oh yes!

Jag menade inte heller att ni måste kommentera varje dag, men alla ni som läser utan att berätta kan ju skriva hej! nu har 10 personer erkännt att dom läser, men var e restan av alla 90? ;)

iaf så ska jag fortsätta lyssna på george wassouf nu sen så ska vi hem och styra upp våra ansiktet


btw så e min och evelinas fotosession framflyttad till 1 juli, föör chill då kommer vi alltså lägga på oss ännu 10 kilo till haha fyfan!

Kommentarer
Postat av: Svenne

Sitter här i min beach stol och fluktar vid Svartån ! Nu blir ju de midsommar och då e chansen stor att nån trillar i Svartån så jag har bunkrat up med fullkorns makaroner och mamma scans köttbullar och en låda nödraketer. Så mej går det ingen nöd på hehe. Så nu har jag just läst din blogg bara så du vet! happy midsommar på dej !

2009-06-17 @ 22:21:28
Postat av: måna

......förutom till dig , Erica i sv. kyrkan...... ( när var du i en sån´sist?)..

svenne ....

..ha en bra midsommar där vid svartåns kant..:D !

...och ALLA ni andra oxå !

massor av kramar till dig...

2009-06-17 @ 23:09:10
Postat av: Mamma

Ok jag ska lyssna på araben. Trevlig Midsommar Erica och Alla ni andra tjejer. Det måste vara första gången du går frivilligt till kyrkan men det är väl potatisen som lockar hihi.

Tusen miljoner PUSSAR & KRAMAR Jag Älskar Dej!

2009-06-18 @ 12:39:03
Postat av: Mamma

Erica du vet väl några av dem som läser i alla fall men aldrig skulle våga erkänna det. Jag tror att de inte kan låta bli för de vill veta vad du gör förstår du väl. Nyfikna i en strut.

2009-06-18 @ 12:43:10
Postat av: måna

..o.var är torsdagen?,,struken ur almanackan, lr?



Ha´en underbar midsommar, gullet !

2009-06-18 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0