oman

idag tog vi en tripp till oman med livets chauffor, assa fantastisk var han faktiskt, for snall. Vi akte dit stamplade ut oss fran arab emiraten, vi akte in i oman stamplade in oss dar och stamplade ut oss sen sa akte vi till gransen igen och stamplade in oss i arab emiraten sa nu far vi stanna i 30 dagar till, efter det ar provanstallningen slut och da far vi se om lille tensta kommer hem eller om hon stannar kvar.  vad hoppas ni pa?

Igar var vi hemma hos min chef och spelade poker med hennes man, de va ja, paula och frida dom andra va gnall och gick hem efter jobbet, vi hade as trevligt faktiskt.

Jadu en av tjejerna ska aka hem pa lordag sa det blir nog mycket fest nuu. Forovrigt sa ska jag nog farga mitt har brunt, min chef har foreslagit det for da ser jag aldre ut och kommer in pa utestallena som en riktig libanes haha! vi far val se hur jag gor, men vada jag har anda sa trakigt kan va roligt o gora det sen sa bleker solen anda sonder det sa ar jag blond igen.

Assa naalie jag har inte ditt nummer, inte ditt heller jossan! jag tappade ju mobilen i poolen och alla ni som laser far garna skriva ner era nummer sa att jag kan smsa eller ringa nagon dag! jag har inte glomt er men alla nummer ligger pa min skrutt mobil som badade mot min vilja i poolen!

jag kommer snart att kopa en ny mobil, just nu har ja en tjejs mobil som jag lanar men hon aker som sagt hem pa lordag sa jag ska kopa en ny nu nar vi far lon, och da kommer jag att skaffa dubai nummer, jag har redan ett nummer men anvander inte kortet, da kan ni ringa till mig utan att jag betalar och jag kan ringa till er ganska billigt ocksa. jag aterkommer med numret!

haha jag och evelina har gjort livets videobloggar ocksa ni kommer skratta sa ni dor, vi e hjarndoda fyfan.

men iaf nu ska jag nog ta en cigg, vanta pa min forbannade mat sa att jag nagon gang kan borja jobba.

OCH KOMMENTERAAAAA SA JA V ET VEM SOM LASER!!! HAHA PUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

hej babe! Saknar dej här i otroligt blåsiga och regniga örebro.. vet inte om de va mig jossan du mena eller någon annan, men du får jättegärna höra av dej! 073-5303209 <3

2009-06-03 @ 19:00:02
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: måna

.......jaa, men vaddå! om jag inte skriver HELA tiden så betyder inte det att jag inte läser..;)

Jag märker att d är "full rulle"! Bra att d fixade sig med Omanlandet..:/...o du , vad var d jag sa´angående håret...svart!!

Ha´d bra, "minihjärtat"..pok

2009-06-03 @ 20:01:21
Postat av: s

invadrarna asså, fortsätt glida på ;p

2009-06-03 @ 22:18:34
Postat av: erica

vem ar S? haha

2009-06-04 @ 13:58:52
Postat av: Mamma

En skönhet klär i allt även brunt(hår),ska jag skicka dina bruna linser också så du blir att se ut som en tvättäkta arab igen, hihi.

Massor av Pussar & Kramar

JAG ÄLSKAR DEJ!

2009-06-04 @ 15:32:47
Postat av: måna

Ja, just det, mamman. De måste hon ju ha....trodde de fanns i packningen redan! :D

2009-06-04 @ 15:58:41
Postat av: erica

haha det behovs inte bruna linser jag ser anda ut som en tvattakta arab pa ogonen och munnen som dom alla sager haha och sen nar jag pratar arabiska pratar jag tydligen som en libanes haha

2009-06-04 @ 17:54:46
Postat av: naalie

0707981118



baby hoppas dom inte klår våra videobloggar..

vilket som så ska jag styra upp dom på face någon dag,.. just nu sitter jag på satim och drikcer vin vilket vi bölrjade göra kl 1 för emina tar studenten imorgon så vi för peppar haha.. har fylle shoppat, sjukaste jag gjort. saknar dig varje dag,. blir ledsen varje gång jag lyssnar på halo eller hör någon säga AAAAAAAAAATJENARE! BABY KOM HEM <3<3<3

2009-06-04 @ 17:57:51
Postat av: S

ne nu blir jag ledsen =(

2009-06-06 @ 00:06:43
Postat av: erica

haha sluta vem e S?

2009-06-06 @ 13:47:48
Postat av: Josi

Hej hjärtat!

Det låter som du har det underbart, ta vara på varenda minut. Det är bra här hemma, tråkigt väder och mycket jobb, kan inte bli bättre ;)haha!



Hör av dig, du är saknad älskling!

0737-357777

LOVE!



2009-06-07 @ 16:15:38
URL: http://joosii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0