nu ska jag retas lite



mouhahahhah


Kommentarer
Postat av: Svenne

Är du körd på den killen ? Han e ju inte ens lik Kaka ! Jaja jag sitter fortfarande vid svartån de e bara en alkis som trillat ner och han hadde taskiga lungor så han blir nog kräftmat hahaha ska bli kul i Agustai se alla familjer slås om en plats och få fiska kräftor dom lär nog smaka Exploder efter kräftorna har ätit upp alkisen som trilla i! Nu har jag förflyttat mej till gammla Klaras med min sommarstol och där ska jag spana in all pilska tanter i 50 års åldern och garva för jag lever livet och har kul ! Håll dej i skinnet och fall inte för dom där där nere för då kommer jag skvallra för din Pappa! Så bäst att du sköter dej annars kanske jag förflyttar min beach stol till Dubai center och fluktar in lyx livet ! Men de finns nog inget snus där va? Ahh de fixar sej nog köper en stock i Tobaksaffären av Hassan och grabbarna och dom kan ju lära mej lite arabiska som tycks vara ett internationellt språk nu mera men va fan tiden rullar framåt själv så ska jag lyssna på Svensktoppen och höra vem som va bäst den här veckan ! Du finns det nått som heter Arabtoppen och vilka är bäst där ? Ja va lite ifrån Svenne så du ha de bäst och ge fan och gift dej ! Kramiz Svenne

2009-06-13 @ 18:58:13
Postat av: Jossie

Hjärtat då!

Du ser lycklig ut, det gör mig glad.

Sänd mig gärna ett mail med den ocensuerade berättelsen om vad som egentligen händer i Dubai ;)

Saknar dig!

TENSTA 4LIFE!

2009-06-13 @ 19:07:54
URL: http://joosii.blogg.se/
Postat av: Black Army

Vi ville ge dej låten vi ser Solen stiga över Råsunda men enligt din farsa funka de inte men vi håller dej stolt som en syster i Black Army och önskar dej välkommen på norra stå när du har tid! Black Army genom Tommpa

2009-06-13 @ 20:59:52
Postat av: Pappa

Vem fan e de ? Minst 5000 kameler minst eller Figereduo i gnaget ? Love you Pappa

2009-06-13 @ 21:46:44
Postat av: Pappa

Ja du vet va du gör !

2009-06-13 @ 21:48:49
Postat av: Anonym

att jag gör

2009-06-13 @ 21:52:23
Postat av: Pappa

Vill du berätta vem du e eller är du feg?

2009-06-13 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0