måndag

weey, kolla in min blogg nu det är mange som har fixat den till mig.. tusen tack! :D här har ni hans blogg.. www.mangefan.blogg.se

för det första så bär jag inte sånna där hattar i vanliga fall, kortet är taget inne i forever21 när jag och evelina provade hattar haha..

nu måste jag börja jobba faktiskt vi ska boka tour i visby, snaaaaaaaark. kommer inte förstå vad som säger för jag fattar ibland inte ens vad frida säger :D

puss o kram och mamma jag och evelina e bröööder från söder.. men jag vet att systrar e bättre!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, försöööööök inte you loove gotländska och har tjatat om denna tour i veckor nu! hiihihih

2009-06-22 @ 17:35:24
Postat av: Svenne

Ohh jisses trodde jag hadde pillat i mej för mycket i midsommar men jisse vilken flashig sida !Och du de sluta med att jag trilla i Svartån själv så nu ska jag ta min Beach stol och flukta in nått nytt ställe återkommer snart var jag kommer att sitta i 2 veckor och glo men de kanske blir nått centralt ställe! Men du du får sköta om dej och skicka gärna nån bild på nån fet kamel de vore häftigt att ha som bakgrundsbild i laptoppen ja du få chilla bäst vi hörs !

2009-06-22 @ 19:47:34
Postat av: s

bloggen va tjock nize!

2009-06-23 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0