hmm.

jag har blivit tillsagd att borja skriva lite dagbok tyckte min syster, men da ar fran hur roligt liv ni tror jag har da? haha
Sahar var det iaf idag. Jag vaknade klockan 12 av att min sang brakade ihop sa den blev som ett V, men ni som kanner mig vet hur trott jag ar pa morgonen sa jag sket i det och fortsatte att sova. Sen sa vaknade jag klockan 3 och at nudlar (vilket ar vad jag lever pa nu for tiden) sen sa efter det sa akte vi till jobbet och ni har vi suttit har och jobbar hela skrutt kvallen. imorgon ar det torsdag, det vill saga varan sista jobb dag. sen ar vi dock BARA lediga pa fredagen och sen satter allt igang igen, suck.

pa fredag tror jag det blir som vanligt, vi o vara boys fran abu dhabi, vi lever livet pa el egante formodligen. Men vi tjejer hoppas verkligen pa plastic!!!!!!


jag och evelina har ocksa ett hemligt projekt pa g, kan tyvarr inte avsloja varfor. men det kommer ni fa veta inom kort, jag tror mamma och tessan har en susning. ni kan val skvallra lite for mia och pappa.

nu ska vi aka upp till uptown mirdif dar vi bor till spinneys och handla mer nudlar sen ska vi till food court och ata mat.


forresten jag har blivit tjock! puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjockis du eller hur...

Nej jag har inte en susning om vad det kan vara för projekt. Blir jättenyfiken.

PUSSAR & KRAMAR

2009-06-11 @ 15:17:40
Postat av: Tessan

Jag vet, jag vet=)

Lovar att skvallra för dom sötnos=)



Va rolig du är....fortsätter sova hahaha.

Hoppas ni får en riktigt rolig kväll!!!

Puss puss på finaste!!

2009-06-11 @ 19:43:26
Postat av: måna

....jag blir oxå jättenyfiken!

...tjock, du...hmm..va bra!...det bara mer guld..haha

Bra idé, storasyster

pussar

2009-06-11 @ 20:11:17
Postat av: Michaela

HAHAHAHAHAH, jag dör. Jag kan riktigt se dig framför mig, liggandes i en pajad säng. =)



Ja, visst är jag ett geni Måna =)



Vilka är dina boys från abu dabi då? O vilka är de där ställena ni går till?



Tessan har skvallrat till mig, så jag. Jag ska fixa till dig imorrn, orkar inte ikväll. Är så trött.



O tjock, det tror jag inte förrens jag ser det.



Puss min lilla sötnos!!!!

2009-06-11 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0