Trollkarlen fick mig att kissa i brallan nastan.

Det var ett tag sen jag skrev, har inte pallat pga jag legat med feber och sen varit allmant upptagen haha.. Vi bor iaf nu hos Tarik som ar varan angel, han raddade oss nar vi inte hade nagonstans att bo och han sjalv sover pa golvet for varan skull! dar snackar vi riktigt kompis. Vi har aven fatt sallskap av Ahmed som ocksa bor har med oss sa vi blir en riktig harlig familj haha. Vi bor iaf i Dubai Marina och det ar saaa vackert har, vi bor pa 14e vaningen och har utsikt over alla fina skyskrapor och hamnen ska lagga upp kort sen far ni se. Min kamera ar ju borta men som tur ar har jag varldens basta evelina har som har en kamera som hon flitigt anvander.

Dem har dagarna har vi softat bara hemma hos tarik med massa filmer och popcorn, igar drog vi ut forst till elegante dar vi traffade pa en trollkarl, och han trollade PA OSS MED OSS! assa jag doooog, sa javla laskigt nar han bara fick en brinnande ciggarett att forsvinna i evelinas klanning, och hur han fick en peng med varat namn pa att hamna i en kiwi haha ass fyfan vad sjukt det ar, sen sa var det inte sa mkt drag pa elegante sa drog vi vidare till savage garden, det var en salsa klubb sa dansade vi lite salsa och blev lite for fulla allihoppa, sahar dagen efter var ingen av oss direkt pigga. Men saklart hade varan van Taz planerat att vi skulle fa uppleva saker innan vi aker hem till Sverige sa vi ar precis hemkomna ifran Burj Al Arab det enda 7 stjarniga hotellet i varlden, dar drack vi en varsin drink pa 27e vaningen med utsikt over hela Dubai, det var inte fel.

Nu ar vi hemma och ar helt doda men grabbarna ar ute o festar. Jag ar forovrigt sjukt forkyld och nyser minst 1 gang i minuten. Vi har precis atit burger king och nu ska vi maxa med massa filmer och bara slappna av, for imorgon ska vi till atlantis med Taz och simma med delfiner :D

Har far ni lite bilder ocksa

Jag och min akhi pa elegante



jag och min basta broor hamaad



 min baby jaaaaacq



therese och tarik



vi hade trakigt en dag sa vi bestamde oss for att gora mig till arab



hela outfiten pa, erica som saudi arab



yo man, mitt namn ar mohammed



Burj al Arab sa vackert,



bilder innifran hotellet far ni imorgon, nu ska jag mysa med tjejerna i soffan, PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftigt gumman, är lite avis. Själv har jag bara kommit till Hällförs och jobbar alldeles för mycket. Dubai och ledigt verkar mycket roligare. Vi ses snart. Pussar & Kramar. Jag Älskar Dej!!!

2009-07-18 @ 14:34:05
Postat av: Akhi

alskling pa torsdag ska vi leka pa lisse! inte lika fancy, men... iallafall tillsammans:D <3<3<3

2009-07-19 @ 08:20:14
URL: http://hihateer.blogspot.com
Postat av: måna

Visst ska du passa på att göra det du ev. missat. Absolut!

Det där hotellet är helt galet!

Likaså simma med delfiner.......lite avis!!!



kramar

2009-07-19 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0