svullo

svullo kan ni numera kalla mig, eller iaf mitt ansikte. jag ar tydligen allergisk mot nagot vilket har resulterat i ett svullet ansikte, rinnande roda ogon och nysattacker varje minut. men jag ar glad for det.. idag var vi pa atlantis och lekte i deras gigantiska vattenland, dom hade jatte roliga grejer man akte med badring, vi skratta och skrek fantastiskt var det. efterat skulle vi dra vidare till varat kara plastik (beach cluben no 1) men mitt ansikte ville inte sa jag drog hem och eve och jaq drog dit och hade nog jatte kul. istallet satt jag hemma med grabbarna och vi mos med popcorn och dirty dancing. det slutade med att vi alla hade gashud pa den sista scenen (lek aldrig coola igen killar) nu ligger tarik och sover pa golvet, evelina och jaq ligger och flummar eller sover det kan diskuteras, ahmed e ute och shakar asset och ar full och jag sitter har med en kittlande nasa och har jatte trakigt.

det ar officiellt sondag nu vilket innebar att jag e hemma i sverige inom 4 dagar, woho! mamma och tessan moter upp mig pa flygplatsen sa det kommer nog att resulteras i kramkalas. nu tankte jag lagga upp lite bilder fran utsikten dar vi bor och fran burj al arab. PUSS

jag eve och taz inne pa burj al arab



jag och eve inne pa burj al arab vid hissarna



jag och taz pa burj al arab (notera mitt svullna ansikte) haha



jaq



mina broder har kopt en ny bil, utanfor burj al arab



svullen



utsikten pa kvallen fran varat sovrum vi bor nu



utsikten pa dagen fran varat sovrum



var tvungen att lagga upp den har till dig syrran bara for att du ska fa skratta lite och kanske fa lite flashbacks fran mallorca bilden, har e det inte bara ogat utan hela ansiktet, den bjuder jag pa syrran



dubbe



nu har ahmed kommit hem eftersom jag borjade skriva det har inlagget for 2 timmar sen, sa nu ska ja foresla att vi ska se pa en film och sen ska jag nog sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tjusig utsikt. Nu får du snart utsikt över en hage med hästar istället. Lite skillnad hihi.

Puss puss mitt Hjärtegull

2009-07-19 @ 12:50:39
Postat av: Misan

Är det bara jag som inte tycker att ansiktet ser så svullet ut??

Vilken härlig utsikt ni har!! O va kul att dricka drinkar på väldens enda 7stjärniga hotel! =)

Det ska bli så kul att du kommer hem! Så synd att jag jobbar kväll o inte kan komma med o möta dig... Men det innebär ju iaf att jag kan vara uppe längre o äta ostmackor med dig =)

Låter som en fantastisk trollkarl förresten =)

Ses snart! Jag älskar dig!

Puss puss

2009-07-19 @ 18:30:22
Postat av: måna

..svullnaden syns inte, tycker jag, men det brukar kännas...hoppas det går över! Snygga är ni iaf!

VILKEN HÄFTIG UTSIKT...till drinken (drinkarna).



pussar från mig



2009-07-19 @ 19:12:13
Postat av: Tessan

Nee hahahaha gumsan då...du o dina svullnader. Det syns faktiskt inte så mycket allt och Mallorca-svullnade slår nog allt...fööör kul:D

På onsdag ses vi,tjohooo:D

Puss puss puss puss!!

2009-07-20 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0