sorgen

sa nyss hejda till eve och jaq, jag trodde det skulle bli ett hejda vi ses ju snart, for det gor vi ju! men nej tararna sprutar fortfarande efter cirka 20 minuter.. dom ar ju mina alsklingar, mina hjartan mitt allt!

det ar dom jag har gjort allt med, det ar dom jag har alla minnen ihop med! det ar dom som hjalpt mig nar jag natt varit fel, det ar vi som har skrattat ihop vi har gjort allt tillsammans! kommer sakna er sa javla mycket sa jag dor! kommer komma till gbg minst 1 gang i veckan, for ni ar min luft my aaaair

Losing you guys is like livin in a world with no air

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you guys aint there
Theres no air no air!!!!!!

maste ta lite astma medicin sa jag kanske far lite luft.. ALSKAR ER TJEJER!

jag sitter har och latsas att pussen ar till mig!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Två nätter kvar snart är du hemma LÄNGTAR SÅ!!!

2009-07-20 @ 13:29:40
Postat av: akhi

älskar diiiiiiiiiiiiig akhi!

2009-07-20 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0