no air

sitter i soffan och myser, alla sover klockan är snart 6 på morgonen jag äääälskar min rubbade dygnsrytm! ska ta vara på den nu innan jag ska börja jobba igen, på tal om det ska fixaaaa jobb!

satt och snacka med riham på ljudgrejen på msn och hon gav mig massa tips och nummer, tack 7abibi<3

jag somnade typ  igår på morgonen så vaknade jag 11 av att vi skulle gå till poolen, låg där till 4 typ sen gick vi hem, jag duschade och sen smög jag upp och la mig, somnade runt 5 och vaknade halv 9 av att evelina kom upp och sa att hon hade pratat med pappa :P Sen hade paula gjort sallad till oss så då åt vi sallad sen kollade vi på transformers, sen sov typ alla och sen dess har jag suttit här och pratat med riham.

jag ska inte lägga mig än men snart, sen ska jag ut till poolen imorgon med och hoppas på att den söta lilla pojken e där idag igen så vi kan busa hha! älskar småpojkar, det låter sjukt men dom e så roliga att busa med!

Det enda pinsamma med att vara vaken sist är att deras made kommer jämt och frågar "ma'am you never sleep?" haha, hon e så söt deras made. lagade för god mat ttill oss idag också, nej nu ska jag lyssna på musik och sätta på en film så jag kanske blir lite trött =) uppdaterar er mer sen när jag vet hur saker och ting ligger till, just nu allt med boende och jobb har jag lagt på hyllan, men det är inte som i sverige man får det samma dag, så jag tar det lugnt tills på söndag (som är våran måndag) PUSS

Kommentarer
Postat av: Misan

Nä, har de en maid?? Wow! Lyx! Jag gillade att det, de två veckor jag var i Kina =)

Nä, bara Sverige som det går så himla segt med jobb o boende tror jag.

Lycka till sötis!

Puss o kram

2009-07-06 @ 16:35:38
Postat av: Mia igen

Måste du godkänna kommentarerna nuförtiden?

Puss

2009-07-06 @ 16:36:14
Postat av: Mamma

Ett nattjobb skulle du ha min härliga unge!

Jag älskar dej!

2009-07-07 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0